زمان بازی نیکپا و احمدبهاوی
پایگاه مجازی دانشجویان افغانستانی
مراسم قرعه کشی مرحله اول مسابقات تکواندوی المپیک لندن انجام شد و دو تکواندوکار کشورمان حریفان خویش را در مرحله اول شناختند. روح الله نیکپا که در رتبه بندی فدراسیون جهانی تکواندو در مکان13 قرار دارد شامل سیدهای اول بود و حریف او توسط قرعه انتخاب شد. در مرحله اول مایکل لوینسکی از کشور لهستان حریف روح الله می باشد. مایکل در مسابقات مقدماتی راهیابی المپیک در قاره اروپا به مقام دوم رسیده است و در رتبه ب
ندی فدراسیون جهانی تکواندو مقام 35 را دارد. در صورت پیروزی مقابل لوینسکی، نیکپا با برنده مسابقه باقری معتمد از ایران و دیوید بوی از جمهوری آفریقای مرکزی مصاف خواهد داد.

نثار احمد بهاوی نیز که شامل بازیکنان سیدبندی شده نبود، در مرحله اول با عصام چنبوری از کشور مراکش روبرو خواهد شد. چنبوری در رتبه بندی جهانی در مکان سوم قرار دارد و در مسابقات مقدماتی آفریقا نیز به مقام اول رسیده است. در صورت پیروزی، بهاوی با برنده مسابقه میان سبستین کریسمانیچ از آرژانتین و وان اسکات از زلاند جدید مسابقه خواهد داد.
نیکپا روز پنجشنبه ساعت 4 و 45 دقیقه بعد از ظهر به وقت کابل به مصاف حریف می رود و بهاوی نیز روز بعد ساعت 5 و 15 دقیقه با حریف خویش زور آزمایی خواهد کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط سیدمحمدحسینی
آخرین مطالب